Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Λαμόγια άστε την ΕΝΑΔ να παέι μπροστά


Αδέλφια μου γεια σας …

Μέσα σε αυτό το καλοκαίρι ομάδες δυνάμωσαν άλλες αποδυναμώθηκαν (οι περισσότερες) και άλλες απλά παραμένουν ένα μυστήριο για τον τρόπο με τον οποίον κινήθηκαν στο μεταγραφικό παζάρι. Το μεγαλύτερο ερωτηματικό για εμένα είναι η ΕΝΑΔ.

Για αρχή να διευκρινίσω ότι δεν έχω άποψη για τους ξένους που έφερε πέραν του Σιμς έτσι αυτό θα το δούμε στο παρκέ. Εγώ έχω μια άλλη απορία προς τους διοικούντες της ομάδας του Αγίου Δομετίου . Μια ομάδα που στηριζόταν στην αγωνιστική φιλοσοφία του προπονητή  Μάριου Αργυρού που κατάφερε να πάει μετά από χρόνια στον τελικό του Κυπέλλου απλά διαλύθηκε.. Μέσα σε μια νύχτα..
Μπορεί κάποιος εκ των διοικούντων να δώσει εξηγήσεις στον κόσμο γιατί βρέθηκε στον δρόμο ο Μάριος ; Γιατί ο αρχηγός και ένας από τους καλύτερους Κύπριους ο Φιλίππου περίμενε όλο το καλοκαίρι να μάθει αν υπολογίζεται;

Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τον Στυλιανίδη ο οποίος ανέλαβε την ομάδα.. Έχω όμως πρόβλημα με την βρομιά και αυτό άλλωστε είναι και το νόημα αυτού του μπλόγκ. Εγώ σήμερα , αύριο θα σταματήσω να γράφω,  οι φίλοι όμως του μπάσκετ πάντα θα υπάρχουν και θα επιτίθενται σε παράγοντες γεμάτους υποκρισία που δεν γνωρίζουν τα βασικά του αθλήματος.

Είναι κρίμα για την ιστορία της ΕΝΑΔ αυτά που έγιναν το φετινό καλοκαίρι. Έδιωξαν έναν από τους καλύτερους κύπριους προπονητές και αν δεν φοβόντουσαν αντιδράσεις κάτι μου λέει ότι θα έδιωχναν και τον αρχηγό, την σημαία της ομάδας τα τελευταία χρόνια τον Φιλίππου.  Κάποιος ρε μαλάκες  να βγει έξω και να δώσει εξηγήσεις γιατί αν αύριο αυτή η ιστορική ομάδα καταστραφεί  όπως ο Αχιλλέας  , ο κόσμος είναι που θα πονάει όχι οι παράγοντες..

Υ.Γ. Βρομάει πολύ άσχημα η κατάσταση στην ΕΝΑΔ.. Γιωργάκη έβαλες το χεράκι  σου ;

Τα λέμε σύντομα...Μπασκετικός

1 σχόλιο:

  1. Πες τα φίλε μου!
    Πέρσι στο τελικό ζήσαμε στιγμές καταπληκτικές που μας θύμισαν τους παλιούς καλούς καιρούς που η ΕΝΑΔ πετούσε και το κλειστό του Αι Δεμέτη ήταν γεμάτο!
    Ο Μάριος Αργυρού και η ομάδα του, παίχτες και συνεργάτες, με σκληρή δουλειά, κατάφεραν να μας ξυπνήσουν μνήμες μοναδικές. Μία τεράστια επιτυχία για μια ομάδα με ένα budget που ψυχορραγεί!
    Η συνέχεια… για αυτά τα παιδιά που κατάφεραν τόσα πολλά…. Είναι το λιγότερο θλιβερή.
    Επιτέλους το «γηραιοκρατούμενο» σύστημα ας δώσει την ευκαιρία σε ταλαντούχους νέους όπως τον Μάριο να δείξουν τι μπορούν να επιτύχουν.
    Καλή τύχη ΕΝΑΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή