Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Από τα αλώνια στα σαλόνια …


Αδέλφια μου γεια σας…

Σήμερα όπως σας έχω πει θα αφήσω στο περιθώριο για λίγο το μπουρδέλο μας και θα ασχοληθώ με μια φίλη, η οποία μάζεψε τα μπογαλάκια της και την έκανε από αυτό το ανούσιο και ανύπαρκτο πρωτάθλημα.

Την γνώρισα πριν από περίπου 4 χρόνια στο Καϊμακλί με την φανέλα του Αχιλλέα.. Μου έκανε εντύπωση το παιχνίδι της καθώς αν και ψηλή είχε αρκετά καλό σούτ από μέση απόσταση.. Η ομάδα του Αχιλλέα τότε διεκδικούσε τίτλους έτσι βρισκόμουν αρκετά συχνά στο γήπεδο και την έβλεπα. Στη συνέχεια η κατάσταση στο Καϊμακλί ήταν ανυπόφορη (όλοι ξέρουν το γιατί ),  έτσι μετά από 2 χρόνια πήρε μεταγραφή στο ΑΠΟΚ. Ο λόγος για την Σοφία Θεολόγου, η οποία μετά από μια πλούσια καριέρα ανήκει πλέον στον  Παναθηναϊκό.

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν ενήμερος για αυτή την κίνηση καθώς απουσίαζα εκτός Κύπρου, όταν όμως το έμαθα πραγματικά ενθουσιάστηκα. Από μια μικρή συνομιλία που είχα μαζί της μου φάνηκε πολύ προσγειωμένη, καθώς ξέρει πολύ καλά ότι η απόσταση από την επιτυχία στην αποτυχία είναι πολύ μικρή.

  «Είναι αρχή ακόμα δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα , πάντως η διαφορά του επιπέδου είναι πολύ μεγάλη.»

Η προσαρμογή μπορεί να μην είναι τόσο εύκολη, όπως μου είπε ωστόσο από όσο την ξέρω είμαι σίγουρος ότι θα γράψει ιστορία με την φανέλα του ΠΑΟ.

«Αγωνίζομαι τις περισσότερες φορές ως αλλαγή στην θέση του σέντερ ωστόσο έχει αρκετές φορές που αγωνίζομαι και στην θέση 4 ως βασική. Θέλω ακόμα χρόνο.»

Η Σόφη που αγωνιζόταν στο γυμνάσιο της Παλλουριώτισσας,  όπου έμπαζε νερά όταν έβρεχε και τώρα παίζει στον ΠΑΟ με χιλιάδες οπαδούς να δίνουν το παρόν τους ακόμα και στα φιλικά. Αυτή είναι η πικρή πραγματικότητα.

Το μόνο που μπορώ να γράψω ως επίλογο είναι ότι είμαι πολύ χαρούμενος για την «ψηλή» και της εύχομαι καλή επιτυχία.. Αν και δεν νομίζω ότι την χρειάζεται.
Η Σόφη το άξιζε και με το παραπάνω αλλά δεν είναι μόνο αυτή που θα μπορούσε να διακριθεί σε ομάδα του εξωτερικού. Η Κούλα, η Ζώη, η Αντωνία π.χ.  που μετακόμισαν στον Κεραυνό ή η Σόνια θα μπορούσαν με αξιώσεις να διεκδικήσουν, εάν ήθελαν, ένα συμβόλαιο σε ένα «πραγματικό» πρωτάθλημα.

Υ.Γ. Τα  βλέπεις Γιωργάκη.. Ένας-ενας βάζει μυαλό και την κάνει από το μπουρδέλο σου.

Υ.Γ. 2.. Στο μπλογκ θα επιστρέψει από σήμερα και η αναδρομή σε αστέρες του ΝΒΑ

Τα λέμε σύντομα.. Μπασκετικός 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου