Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Κάθαρση εδώ και τώρα…

Αδέλφια μου γεια σας...

Δεν ξέρω αν σας αρέσει αυτό που γίνεται φέτος στο πρωτάθλημα μας αλλά εμένα πάντως δεν μου αρέσει καθόλου.  Κατά πάσα πιθανότητα το σημερινό άρθρο δεν θα αρέσει σε πολλούς..και ειδικά σε αυτούς που βολεύονται με αυτή την κατάσταση . Τη θέλω να πω με αυτό τον πρόλογο ;  Ότι σιχαίνομαι ένα πρωτάθλημα χωρίς ουσία και νόημα.. Ωραία ο Κεραυνός εκτός απροόπτου θα πάρει το πρωτάθλημα και μπράβο του.. Ποιος όμως θα είναι ο ηττημένος ; Ουσιαστικά κανένας. Ο δεύτερος θα κρατήσει για σουβενίρ την έξοδο στην Ευρώπη και μέχρι εκεί.

Ο τελευταίος Γιωργάκη τη θα κάνει άραγε ;

Εύκολη απάντηση..Θα ξεκινήσει την προετοιμασία για την επόμενη χρονιά σαν να μην συνέβη τίποτα. Είμαστε το μόνο πρωτάθλημα στο κόσμο που δεν υπάρχει διαβάθμιση. Εκτός αν ο φίλτατος  Γιωργάκης μας συγκρίνει με το ΝΒΑ τότε πάω πάσο.  Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω γω… ΑΕΛ και Αχιλλέας για τους δικούς τους λόγους ο κάθε ένας είναι απών..Αν όμως του χρόνου πρώτα ο θεός βρεθεί οικονομικός πόρος για τις δύο ομάδες (Μακάρι να βρεθεί) τότε είναι σαν να μην συνέβη ποτέ τίποτε. 
Είμαστε επιεικώς γελοίοι . Ναι και εγώ γελοίος είμαι που συνεχίζω τον πόλεμο για κάθαρση αυτού του αθλήματος που κάποτε όλοι αγαπούσαμε. Ευθύνη για την κατάντια αυτοί φέρουμε όλοι.  Η υπομονή όμως εξαντλείται , ο κόμπος έφτασε στο χτένι , δεν πάει άλλο. Γιωργάκη και λοιποί αηδιάστε μας την γωνιά μήπως και προλάβουμε να σώσουμε τίποτα από το μπασκετάκι μας. Δύσκολο αλλά όχο αδύνατο.

Το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι να παραιτηθεί και να ζητήσει δημόσια συγνώμη ο Γιωργάκης και μαζί του κάτι διαιτιτάκια τύπου Ελισαίου που μολύνουν τα παρκέ με την μούρη τους.
Αυτοί είναι καθαρά η δική μου άποψη αλλά από διάφορες συζητήσεις που έχω με διάφορους παίκτες και παράγοντες ευτυχώς συμμερίζονται την άποψη μου . Στο ποδόσφαιρο μέχρι και ο Κουτσοκούμνης ξύπνησε όταν κατάλαβε ότι στεκόταν με την πλάτη στον τοίχο.  

Ε ρε γαμότο εμείς τη είμαστε ; Πρόβατα η , η ΚΟΚ είναι πιο δυνατή από την φωνή του απλού λαού την φωνή του αγανακτισμένου φίλαθλου του μπάσκετ ΜΑΣ ; Φτάνει ποια ελεημοσύνη..Αρκετά περιμέναμε. Αρκετά αντέξαμε. Γιατί πέραν από τον φανατισμό με το ΑΠΟΕΛ,τον Κεραυνό την ΕΘΑ και τις υπόλοιπες ομάδες υπάρχουν και αυτοί που είναι φανατικοί με την ριμάδα την πορτοκαλιά ΘΕΑ.

Εγώ είμαι ένας από αυτούς. Εσεις;

Υ.Γ. Δεν είμαστε τα πρόβατα σου Γιωργάκη κατάλαβε το…

Τα λέμε σύντομα Μπασκετικός….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου